کاربرد پیامک در ایجاد حس فوریت در خرید

برای شرکت در قرعه کشی بزرگ رفاه تنها  1 روز مهلت باقیست!

فقط تا فردا با مراجعه به فروشگاه رفاه و خرید تا سقف حداقل 30 هزار تومان در شانس برنده شدن یک واحد آپارتمان سهیم شود!

دیدار ما = نزدیکترین شعبه رفاه به منزل شما

حسی که بعد از خواندن پیامک بالا به شما منتقل می­شود چیست؟ بی گمان به این فکر می­کنید چه اقلامی در منزل لازم دارید و نزدیکترین شعبه رفاه به شما کجاست؟! تبلیغاتی که در آن زمان تعیین می­شود و مهلت انجام آن محدود است، ناخودآگاه به مخاطبان حس حرکت می­دهد. یکی از رسانه هایی که می­توانید به عنوان یک کسب و کار برای این نوع تبلیغات روی آن حساب ویژه ای باز کنید پنل پیامک است. در ادامه چند روش از تبلیغات فوری که با استفاده از پیامک انجام می­شود را بررسی می­کنیم.

انبار گردانی های پایان سال

کسب و کارهایی که انبار جنس دارند همیشه با وارد کردن اجناس جدید با کمبود جا مواجه می­شوند، به همین دلیل بهترین کار برای آنها انبارگردانی در مناسبت های خاص مثل نوروز است. در این ایام که بازار خرید و فروش داغ است مردم از تخفیف بسیار استقبال می­کنند و فروشگاه ها هم به مقصود خود که خالی کردن انبار است می­رسند. برای این کار می­توانید به تمام لیست مشتریان خود پیامکی مبنی بر انبار گردانی پایان سال و اعلام تخفیف ارسال کنید، اما راهی هدفمندتر هم وجود دارد، بیایید و تخفیف هر گروه از محصولات را به مشتریانی که قبلا از آن گروه خرید داشته اند ارسال کنید، به این صورت که تخفیف پوشاک خود را به لیست مشتریانی که قبلا خرید پوشاک داشته اند ارسال کنید. در این صورت ارسال پیامک شما هدفمندتر شده و نرخ تبدیل آن بالاتر می­رود.

شمارش معکوس تا تخفیف

همه ما تایمرها را روی وبسایت ها برای اطلاع رسانی یک رویداد یا خبر ویژه دیده ایم. این تایمرها که به دلیل نقش ویژه آنها اخیرا در استیکر های استوری اینستاگرام هم با عنوان countdown دیده می­شوند احساس ضرورت و فوریت را به مخاطبان القا می­کنند. تایمرها به مخاطبان یادآوری می­کنند که زمان آنها محدود است و وقت کمی دارند، این اطلاع رسانی هم می­تواند قبل از رونمایی از محصول یا تخفیف باشد و هم می­تواند نشان دهنده زمان به پایان رسیدن یک تخفیف باشد. ایجاد اضطرار که یکی از روش های جذب مشتری و افزایش فروش در بازاریابی به شمار می­رود، اگر از طریق بازاریابی پیامکی انجام شود نتیجه مطلوبی را در پی خواهد داشت. مثلا به مشتریان خود پیامک ارسال کنید و بگویید تنها 24 ساعت تا حراج سراسری فروشگاه سالیان باقی است. این پیامک هم مشتریان را برای حراج آماده می­کند و وسوسه خرید را به آنها می­دهد، و هم برای برندسازی و حفظ ارتباط با مشتریان شما مفید است.

پیش فروش بلیط

یکی از راه های فوری جذب مخاطب برای بلیط های کنسرت، تئاتر، همایش و .. در نظر گرفتن کد تخفیف برای پیش فروش بلیط ها است. پیش فروش بلیط ها احساس هیجان را به مخاطبین می­دهد و نفس ها را برای آغاز فروش بلیط در سینه حبس می­کند! این حرکت علاوه بر جنبه اطلاع رسانی و نوعی شمارش معکوس بودن، باعث می­شود عده ای برای از دست ندادن صندلی در فروش اصلی ترغیب به پیش فروش شوند و اگر این پیش فروش کد تخفیف داشته باشد که نور علی نور می­شود. اعلام این خبر به صورت پیامک باعث تسریع در فرآیند آن می­شود و بهترین رسانه برای اخبار لحظه ای با قرار دادن لینک مطمئنا پیامک است. این اطلاع رسانی پیامکی می­تواند به صورت گسترده تر به عموم مردم از طریق بانک شماره تلفن های موجود در پنل آنلاین اس ام اس انجام شود. مثلا برای کنسرت یک خواننده پاپ امروزی، ارسال پیامک به دختران نوجوان که اغلب مخاطبان این خواننده هستند گزینه بسیار مناسبی است.

اطلاع رسانی قبل از گران شدن محصولات

از آنجایی که حفظ ارتباط با مشتریان فعلی بسیار ارزشمندتر از جذب مشتری جدید است، در این راستا اطلاع رسانی های به موقع از افزایش قیمت یا تخفیف ها و … از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بهتر است به جای اینکه مشتری همیشگیتان به فروشگاه شما مراجعه کند و با شنیدن قیمت های جدید سورپرایز شود، پیامکی مبنی بر افزایش قیمت برای آنها ارسال کنید. یکی از زمان هایی که افزایش قیمت انجام می­شود سال جدید است که بسیاری از کسب و کارها این خبر را با اطلاع رسانی آخرین تخفیف قبل از افزایش قیمت اعلام می­کنند. همچنان قابل ذکر است که بهترین کانال برای این اطلاع رسانی پیامک است که می­تواند خیلی سریع و ارزان به دست مشتریان برسد.

ارسال کد تخفیف پیامکی

یکی از سریعترین راه ها برای اعلام تخفیف های فوری به مخاطبین، ارسال کد تخفیف از طریق پنل پیامک است. کد تخفیف اگر از تکرار بیش از حد برای مخاطب بی ارزش نشده باشد و تخفیف آن واقعا روی اجناس اعمال شده باشد، برای تمام مشتریان جذاب و ارزشمند است. زیرا بعضا فروشگاه ها در زمان تخفیف، قیمت واقعی محصول را بالاتر از قیمت قبل از تخفیف در نظر می­گیرند و به همین دلیل تخفیف تاثیر چندانی در قیمت واقعی محصول نمی­گذارد.  پیامک به دلیل در دسترس بودن به سرعت خوانده می­شود و نقش آن در آگاه سازی مخاطبان بسیار بالاست. اگر در یک بازه زمانی استراتژی تخفیف را برای برند خود در نظر گرفته اید و می­خواهید خیلی سریع به مخاطبین اعلام کنید و پروسه خرید بعد از آن به سرعت انجام شود، پیامک بهترین گزینه برای این کار است. برای اطلاعات بیشتر درباره بازاریابی با کد تخفیف به این مقاله مراجعه کنید.

نظرسنجی برای انتخاب محصول تخفیفی

حتی اگر محصولی را برای تخفیف انتخاب کردید و از هر لحاظی انتخاب این محصول به نفع شرایط شماست، به شما پیشنهاد می­کنیم که دست نگه دارید و این بار با نظرسنجی از مشتریانتان این کار را انجام دهید. اگر فکر می­کنید برای این کار باید زمان و هزینه زیادی اختصاص بدهید باید بگویم که اشتباه می­کنید. سامانه پیامکی آنلاین اس ام اس این امکان را به شما می­دهد که بین مشتریان خود نظرسنجی پیامکی  به شیوه ای آسان برگزار کنید. مثلا می­توانید پیامکی برای مشتریان خود ارسال کنید و بگویید “کدامیک را برای تخفیف 50% انتخاب می­کنید؟ 1-کفش های آدیداس 2- لباس ورزشی های آدیداس . با ارسال شماره محصول موردنظر به همین سرشماره، تخفیف نوروزی خود را انتخاب کنید. “ این کار باعث پویا سازی مخاطبان و درگیر کردن آنها در تصمیم گیری ها می­شود و احساس خوبی را به مخاطبین القا می­کند.

دعوت به لایو و ویدئو کنفرانس

فرض کنید قرار است یک همایش آموزشی برگزار کنید و برای جذب بهتر مخاطبان می­خواهید یک ویدئو کنفرانس یا لایو در اینستاگرام برگزار کنید. در این ارتباط میخواهید به آنها درباره نوع خدماتی که در این همایش ارائه می­شود و سرفصل های آموزشی آن اطلاعات کامل را ارائه کنید و زمان آن را اعلام کنید. البته قطعا میدانید که این کار یک بهانه برای حفظ و شکوفایی رابطه شما با مشتریانتان است و در جانب آن می­تواند منجر به افزایش تعداد اعضای اینستاگرام شما شود. برای این کار باید اطلاع رسانی دقیق به مشتریان از زمان و نحوه لایو یا ویدئو کنفرانس انجام شود که سریعترین روش که می­توانید از آگاه سازی مخاطبین اطمینان حاصل کنید پیامک است.

سامانه آنلاین اس ام اس با پشتیبانی 24 ساعته

در دنیای امروز که تبلیغات از همه جهت مردم را احاطه کرده است، تبلیغی که بتواند احساس فوریت ایجاد کند و مخاطب را به حرکت وادار کند برنده است. این نوع تبلیغات که در بالا نمونه هایی از آنها را نام بردیم با استفاده از پنل ارسال پیامک و در چند ثانیه قابل انجام هستند. مهم این است که استراتژی تبلیغات شما مسیر درستی را پیش بگیرد و در خلق محتوای آن موفق عمل کنید. در ادامه با برنامه ریزی دقیق می­توانید این مسیر را به پیامک و قدرت جادویی آن بسپارید. آنلاین اس ام اس  با ارائه تخصصی ترین سامانه پیامک و پشتیبانی 24 ساعته، شما را در این مسیر همراهی می­کند.

نوشتهٔ پیشین
امکانات سامانه پیامک آنلاین اس ام اس
نوشتهٔ بعدی
چه کسانی از پنل اس ام اس استفاده می کنند و چه مزایایی به دست میاورند ؟

پست های مرتبط

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

*

code

فهرست